Saturday 17 December 2011

waa .. aku mao crita sama kmu smua yg sdang membacaa ..hehe
ary tokk 17.12.2011 ..
aku ngn fmily ku g esplanade .. best la juakk ..lmak dh x g esplanade ..hihi ..
bh ..lyan jak lh pic meqorank kt esplanade d bwah yaaa ..
LAYANNNN ~ Zazzz ! 

yahhh .. aku ngn kzen aku ..

akuu laa ..bpak aku ambk gmbaa ..aku pn x tauk pa motif ny ambk pic kembar geaa ..aha

me againn


makk akuu .. 


my dad n my mom :)







nillittt japp ..

abg aku ..

hehe ..aku tngah men gita ..

salahh kod ..ney x ..

ada gayaa x ? haha

my mom againnn


konon ny tek ngn ngekot 'SI GADIS YOUTUBE' ..haha ..


tok tyme mbak lagu I'm Yours ..

mine !



my cuzzyy 


yerrrhh ..haha ..tyme jln2 kt ujong pntey smpat parking mlukis atas pasey ..haha



D <3 N

ats ya akuu ..
bwah ya kzen aku pnn ..




naa ...abs dh ngga tekk ? alhamdulillah ..ahaha ..pic smua bpak aku nok editt ..ahaha ..bha .. 
Happy Alwayss :)

No comments:

Post a Comment

ibh lupak tnggalkan ayat best toqrank d ctokk !