Sunday 4 December 2011


baa ! aa ..wana puteh ya gita aku ..nok biru yaa kzen ku pnn ..aku always spend time ngn gita ku yaa ..smpey trkupak dha kulit jari2 aku ..hehe ..p , aku ttap mok maen ...sbb , aku xda bndak laen gyk nak molah slaen maen gita ..mn ku borink , gita d crik ..smpeykan mak aku mrepak ..ada ku kesah ? haha ..best siot la men gita ..first aku blaja men gita tok , ku blaja dae kwn ku Alecenniea ..ny aja ku lagu BONDAN Ya Sudahlah ..then , ku blaja2 ..ku dpat lagu laen ..then , ku blaja kod2 ny ..alu la tekk ..belalak ...knek , bnyak lagu ku pat maen ..antaranya :
~ Cinta Muka Buku
~ Mat Ganja
~ Ya Sudahlah
~150 Juta
~Aishiteru
~I'm Yours ..bleh la than ..
~Cap Apek
stekat ya lah lagu ku taukk ..ku nak blaja lagu len gyk ..ehe ..mn da rezeki , mok jwak molah konsert nk ? hahaha ..*prasan ..haha ..bha2 ..renung2 kan lahh ~ salam

No comments:

Post a Comment

ibh lupak tnggalkan ayat best toqrank d ctokk !