Monday 12 December 2011

aku x suka mn da orank nudoh x tntu psal ngn aku !






aaa ...da ngga ya ? mn ada bgus la ..mn xda , nmpak2 kn lhh ..k ..tok ku mok citaa ..
ary ya ku on9 , tba2 da mcg dae ny tokk .ya allah ..mulut celupa nauzubillah ..sa nak d gasak k cabik ..ny tok , kwn kkak aku ..sma blaja ..NURSE la tekkk ..cey ..ny nudoh aku jmpa ngn geq ny then aku mok melok geq ny ..maka aku d umh jak bha ..aku ney da kua umh ..skati mlut ny jak ..drik ya nurse , bait operate kn mulut ya bia kcak skit ..xda ku nak ngambik grek kau yh ..ko ingt ko tua dae aku , aku mok tkutt ? jngan harappp ! boh ko nak prasan ilak ..buntuk ko ya ! skit dha aty aku tok .. mn aku jaik , jaik skali aku .. boh molah aku jaik bh ! bodo ~ dh ..mlas ku nak mnaip gyk psal ny tok ..trburey mata ku ngga muka ny ..puik ! kbye

No comments:

Post a Comment

ibh lupak tnggalkan ayat best toqrank d ctokk !